2010. szeptember 17., péntek

Ez is én vagyok

Egy oldal rólam-magamnak.
Eredetileg nem ilyen oldalt akartam csinálni, bár az újságpapír az szerepelt a terveim között, valahova be akartam csempészni magam egy cikkbe. Végül úgy alakult, hogy eléggé domináns lettem az oldalon. :P
Elárulom, ez egy jó régi kép, sajnos a derékbőségem már kicsit több lett azóta! :)))))))))))
De már annyiszor fel akartam dolgozni ezt a fotót, most végre sikerült. Hurrá!


Mindenkinek szép hétvégét! (Már amennyire ez lehetséges ebben a pocsék időben:( )

felhasznált elemek:
papír:miss honey-milk for breakfast
minden egyéb: miss honey-I want to fly

5 megjegyzés:

  1. Nos mivel rólad szól, tök jó, hogy dominálsz és nem csak megbújsz valahol!
    Igen-igen! Zseniális!:)

    VálaszTörlés
  2. Szuper az ötlet, csodás a megvalósítás!

    VálaszTörlés
  3. Tényleg csúcs!!! Hihetetlenül jól becsempészted magad az újságba és látom nemcsak a fotódat, hanem a nevedet és a scrap-et is. :))

    VálaszTörlés