2009. szeptember 27., vasárnap

Nyeremény

Ismét jól jönne egy időnyerő-gép, akkor talán több időm lenne a blogomra. Még az örömködésemet sem írtam be, pedig két hete én nyertem a Cewés sorsolást! A téma a fotó öregítése, régivé varázslása volt és mindenképpen barnított fotót szerettem volna, mert imádom az ilyen képeket! Bár ezt a képet Dóriról már oldalba foglaltam, de valahogy annyira passzolt ehhez a barnás-régies témához, hogy ezt választottam. ( Ja, én nagy örömömre a Little Deramer Designs-hoz kaptam kupont, amit imádok!)

Papírok, masnik, szegély: Shabby princess, virág: Glayce Cavalcante, drapp papír, kicsi gyűrt papír, kapocs: collaboration-hot-chocolate-by-digiscrapbooking-ch, sötétbarna papír, pirosas valami a kép mellett saját

És Botiról is készült egy oldal, (szegénykém a másodszülöttenek már csak ez a sorsuk, mindent a tesótól örökölnek:D) elővettük Dóri régi kisbiciklijét és egy nap alatt olyan ügyesen megtanult vele bicajozni, hogy ezt meg kellett örökíteni!

Jackie Eckles - HipGirlKit és Love of Summer Kit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése