2012. április 18., szerda

Mini

Csak úgy csináltam, mert hiányzik a scrapbook, de annyit ültem gép előtt, hogy nincs kedvem megnyitni a PS-t.
Meg olyan jó kézbe fogni, tapogatni, még ha olyan kicsi is. (9x9 cm-es egy oldal)
Régi Dóris fotókból készült.
Tök egyszerű, néhány díszítőelemmel, pecséttel.
Hogy gyorsan kész legyen.
És lehessen szeretgetni.
Meg örülni, hogy kész is van.








Felhasználtam: Rayher szilikon bélyegzőt, Ooh La La: albumpapírt, stancolt díszeket, mintás gombokat, (meg csíkos csomagolópapírt)

8 megjegyzés:

  1. Tök jó lett! Nagyon szép színeket válogattál össze, és egyszerű, de mutatós díszítést csináltál minden oldalra. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki kis album lett!Tetszik Icka!

    VálaszTörlés
  3. Ez tényleg egy szeretgetős album! :) Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, szeretgetős, szép részletekkel. Jó látni!

    VálaszTörlés
  5. Ó, de szeretnék egyszer én is ilyen harmoniát alkotni! SZuper! Jó hallani/látni felőled! Dorka milyen gombócka volt pindurnak, nagyon helyes!!!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép ! Kedvencem a "this is what life is all about" oldal, és a két oldalas fotós oldal. Ja, meg persze az utolsó :-) Én biztosan mindig magammal hurcolásznám a táskámban, ha lenne egy ilyenem. Köszi az ötletet :-)

    VálaszTörlés
  7. Oh, nagyon bájos album lett! Klassz, hogy jelentkezel :))))

    VálaszTörlés
  8. hogy maradt ez nekem ki...?! Biztos a legnagyobb hajtás közepén lehettem... :( Irtó csúcs az album, Icka, és imádom ezeket a fotókat!!!!!!

    VálaszTörlés