2012. február 6., hétfő

Szülinapok

Hát ez van kéremszépen. Nem mondanám, hogy én annyira örülök neki, inkább már mennék kifelé ebből a télből... Összeszorított fogakkal lépek ki a lakásból és öles léptekkel indulok meg a kocsi felé, hogy minél előbb magamra zárhassam az ajtót. Persze vannak akik élvezik. Az én gyerekeim konkrétan fetrengtek a hóban...



A februárban még az is a jó, hogy ilyenkor van a gyerekek szülinapja. Nagy felhajtást nem csináltunk itthon, mert játszóházi buli lesz a hatéves kívánságára, majd egy hét múlva, na de álljon itt legalább egy fotó a tegnapi szülinap apropóján. Hatéves az én nagy fiam! :)


Készült is nemrég egy oldal Botiról igaz, tavalyi képekkel. Minden évben egy program az oviban a kisze bábu égetés.
Előkészületetek is zajlanak, a gyerekek csinálnak valamilyen eszközt, amivel csörögni, zörögni tudnak. Tavaly a mi csoportunk műanyag pohárba kavicsokat tett és egy színes kis anyaggal legumizták a tetejét.
Aztán a nagy napon az egész óvoda kivonul az udvarra, mennek körbe, az egyik óvónéni viszi elöl a kisze-bábut. Mindenki rázza, mint az őrült a csörgőjét, tavaszváró, téltemető versikéket mondanak, énekelnek. Aztán a homokozóba leállítják a bábut és elégetik. Persze a gyerekek imádják az egészet, tök jó kis program, tavaly aztán bementem én is az oviba, hogy lefotózzam.
A fotókon Botit ki akartam valahogy emelni, úgyhogy körbevágtam és a többi részt egy kicsit eléletlenítettem. Mivel annyira mozgalmasak a képek, csak néhány dolgot tettem az oldalra.

Na de van itt ebben a hónapban még egy szülinap, mégpedig a Scrapbook.hu 3. szülinapja. Nagyon várunk mindenkit, mindennap fognak játékok indulni egy héten keresztül. Elárulom, hogy én egy eléggé agyament játékot találtam ki, fogalmam sincs, milyen lesz a fogadtatás...


Mindenkinek szép hetet kívánok és találkozzunk a héten fórumban és a galériában!

5 megjegyzés:

  1. A játékod szokatlan lesz? :) Ez t Tőled ki várta volna? :)))))
    Isten éltesse a nagy fiacskádat sokáig! Hogy kevés dolgot tettél az oldalra? Mikor megkaptam épp azon rökönyödtem meg, hogy bár nem hangsúlyosak a mütyürkék, de hogy Tőled szokatlan módon tele van! :))) Még jó, hogy mindenki másképp látja a dolgokat :))) Ez az élet szépsége.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem ezt az oldalad (is) :) Kíváncsian várom a játékodat, itt elég sokan vagyunk, akik szeretik az agyament dolgokat...úh. ne izgulj :)))
    Boldog szülinapot a nagylegénynek!!!!

    VálaszTörlés
  3. Imádomoldal ez megint! Azér jó, hogy vannak itt évszakok, ne sírj! Bár a havat nézni én is jobb szeretem fűtött szobából. :) Isten éltesse Botit!

    VálaszTörlés
  4. Utólag is boldog szülinapot a fiadnak ! Gyönyörű az oldalad, mint mindig ! Sajnos holnap elutazom, úgyhogy erről a játékról valószínűleg lemaradok, de azért nagyon kíváncsi vagyok rá. Utólag mindenképp meg fogom nézni - és talán még alkotok is rá valamit.

    VálaszTörlés
  5. Iglu mögött sárga hóból ne egyél! :) Annyira jók a képeid, a bábu-égetős oldalad pedig maga a tökély! Mindig meglepődök,hogy mennyire jó vagy!! :)

    VálaszTörlés