2011. november 5., szombat

DSD-kihívás

Sokat gondolkoztam milyen kihívással készüljek a DSD-re, mindenképpen szerettem volna valami fotós feladathoz kapcsolni a dolgot. Mindig visszatérek a vesszőparipámhoz, hogy a hétköznapok megörökítésére mennyire szuper jó a scrapbook. Oké, vannak a nagy családi események, ünnepek, nyaralások, de hajlamosak vagyunk megfeledkezni a hétköznapokról és oldalba foglalni ezeket, megörökíteni a mindennapi emlékeket, pedig biztos vagyok benne, hogy ezek felidézése is nagyon sok örömet okozhat és a gyerekeink is kíváncsiak lesznek arra, hogyan éltük meg anno a hétköznapokat.
Szóval böngésztem fotós kihívások között és találtam egy kedvemre valót. (Bocs, de az oldal címét nem mentettem el, pedig jó kis fotós ötletek voltak, majd megkeresem...) Fotózd le itt és most, ami körülvesz, ott ahol vagy kb. 10 méteres körzetben. Na jó, nem egy nagy ötlet, de azért lehet, hogy amúgy sose jutott volna eszembe, hogy körülnézzek pont akkor és meglássam, ami körülvesz és kedves a számomra.
Nosza, gépet ragadtam azon a szép napsütéses délelőttön.

Rájöttem, hogy amikor kijövök a sötét szobából a napsütéses konyha-nappali-mindenes részébe a lakásunknak egyből jó kedvem lesz még akkor is, ha odakint zimankó van. És olyan mitszámítasokhülyeség hangulatom lesz, amikor itt csicseregnek a gyerekek körülöttem és még a nap is süt. :)
Innen már gyerekjáték volt az oldal elkészítése.

Egy kis szösszenet az életünkből, de ezek az oldalak sokat jelentenek nekem és remélem egyszer majd a gyerekeknek is.
Na akkor van kedvetek egy ilyen játékhoz? Várlak Benneteket, a részleteket ITT elolvashatjátok.
Nyeremény is van, sorsolok majd és készletet lehet kapni tőlem. :-)
Még sok más kihívás is indul ma és új cikkek is felkerültek a Scrapbook.hu-ra.
Várunk sok szeretettel mindenkit!

(Az oldalhoz felhasználtam a blogvonatunkat, Altalena, Janka, Kriszta, beedee, Mörjike és Darinka készleteit. Ja, és köszönöm a sok kedves kommentet!!!)

1 megjegyzés:

  1. Olyan bizsergető és újszerű ez tőled. VJiszont pazarszép!!! :-) Ahogy a fotók átmennek egymásba....van mit nézni ezen az oldalon icka, és én nagyon szeretem!! :-)

    VálaszTörlés