2011. április 25., hétfő

Úton hazafelé

Remélem mindenkinek jól teltek az ünnepnapok! Bár az időjárás nem volt éppen kegyes hozzánk, legalábbis így a vége felé.
Nálunk lazulás volt, pihi és sok rötyögés:

Szombaton még szerencsére jó idő volt és tudtunk lovagolni is. Az én Dórim az olyan elképesztően ügyes, hogy én csak reménykedem benne, hogy egyszer nekem is így fog menni. Addig nekem marad a fotózás!


Vasárnap meglátogattuk Beszterit és befaltuk a húslevesüket és a pörköltjüket!!! Szegények ma biztos éheztek... :) A két "nagyfiú" hamar megtalálta a közös hangot. ( Naná, ha Villám McQueen-ről lehet dumálni!) Beni és Boti:

Szombaton hazafelé a lovardából megálltunk Dórival az út szélén egy repcetáblánál. Már tavaly is szemeztem a repcével, elképesztő az a sárga szín, amit most látni az utak mentén, ahogy egy-egy tábla belehasít a tájba, tobzódni lehet a gyönyörűségben...




Hát ebből kellett egy oldalt készíteni... Nemsokára megjelenik egy templete-csomagom, az egyik sablonomat használtam hozzá, még nem kéne mutogatni, de nem bírom ki, mert most szeretem ezeket a fotókat. :)
(minden egyéb is saját)

Jártamban-keltemben meg összeállítottam egy cikket a Scrapbook.hu-ra az aranymetszésről.
Ha van kedvetek olvassátok el, ITT lehet megtalálni. Néha jó egy kicsit átnézni bizonyos témákat, visszatérni a klasszikus, szép dolgokhoz, az alapokhoz. Hihetetlenül érdekes írásokat találtam, miközben a témában kutakodtam. Egyébként is most sokat foglalkoztunk a suliban is azzal, hogy mitől működik egy grafika, egy montázs, egy akármilyen összeállítás, akár egy scrapbook oldal. (mert grafikus suliba járok, erről kb. egy éve készülök blogolni, de még nem sikerült...) Az egyik ilyen dolog, amitől működhet, az aranymetszés, ami gyakorlatilag körülvesz bennünket, ezért is látjuk harmonikusnak azokat a dolgokat, amikben jelen van. Nem tudjuk megmondani, hogy miért jó, de jó és kész. És szép. És hat ránk. :)
És mivel a blogtrain miatt az azt megelőző bejegyzésem csak egy napig volt itt, még egyszer beírnám, hogy:
Keresek még egy-két olyan kedves emberkét, akinek lenne kedve a készleteimmel alkotni.
Az lenne az ajánlatom, hogy aki kedvet kapott az írjon egy e-mailt nekem, én elküldöm neki a húsvéti készletemet és az elkészült oldalak alapján választanék.
Várom a lelkes jelentkezőket!!! :)))
ickaficka kukac gmail pont com

9 megjegyzés:

  1. De sok szépséget-jóságot hoztál! :) Örülök, hogy remekül teltek az ünnepek!

    VálaszTörlés
  2. Csodás fotók!!!! Még jó, hogy Dóri hajlandó egy kis pózolásra.

    VálaszTörlés
  3. Ó, ezek a repcés fotók csúúúúúcsok, és a belőle készült oldal is az!!!!!!!! :) A húslevesünket/pörköltünket szívesen adtuk, bár tény, vasárnap majd éhen haltunk, de azért még itt vagyunk... :D ÖRülök, hogy jöttetek!!!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj de szépségesek ezek a fotók! (hétvégén én is repcébe csábultam :))

    VálaszTörlés
  5. Húúúúúúúú, de gyönyörűek a fotók! Szeretem az "álljunk meg egy pillanatra" fotókat:-)) Persze, ha még valaki fotózni is tud....
    Gyönyörű az oldalad, dinamikus napsugár:-)
    (Tetszett az "aranymetszés" téma!)

    VálaszTörlés
  6. CSODÁS fotók, oldal, template, készlet és cikk! Fürdőzök most ebben a blogbejegyzésben, olyan inspiráló. A Boti+Beni fotót már láttam, Eszti már mutatta. Mondtam is neki, tisztára mint Kopernikusz és Newton... :) A repcés fotók ámulatok.

    VálaszTörlés
  7. Csodaszép képek és csodaszép oldal. Imádom az ilyen frissítő színes oldalakat!

    VálaszTörlés
  8. A repcevirágzás engem is rabul ejt minden évben. Most 7végén sajnos csak az autópályáról csodálhattam meg, de legalább az illatát éreztem :)
    Beszteriék húslevese és pörköltje, de leginkább társaságuk miatt irigykedek pöttyet...
    Grafikus suli...a legjobb választás egy ilyen tehetségnek, mint Te!
    Dóris oldalad hamisítatlan tavasz...azért a varrásért odáig vagyok rajta!!!

    VálaszTörlés
  9. Elhalok a fotóidtól! Bár lennél közelebb Szombathelyhez! Megrendelnélek a Kr-család hivatalos fotósának! :)

    VálaszTörlés