2010. október 22., péntek

Újdonságok-új oldalak

Először is Mörjike új papírcsomagját mutatom, mindig is szerettem a kockás , csíkos papírokat, gőzöm sincs mért, jól mutat scrapbookban sztem. Úgyhogy mikor megláttam egyből beindulás volt. A színe miatt választottam ezt a fotót, jól mutatott a papíron(na persze ez nem az eredeti színe, hanem már össze-vissza állítgattam), meg eddig úgyis kimaradt ez a klassz kép.
(Minden egyéb az oldalon, szintén Ágitól van.)

ITT a bolt, az LDD-n.
*********************************************************
Pénteken jön mindig Cheri új készlettel, ezúttal egy kollab.
Itt lehet megvenni: Scrapable vagy Digital Scrap Cafe.

Először kicsit rémisztő volt, hogy ezekkel a fémes elemekkel mit lehet kezdeni, de aztán rájöttem, hogy szuper jó színek vannak és egy nagyon klassz papírt is találtam, amire azonnal lecsaptam, másik szóba se jöhetett. (Na azért a fémes cuccokat nem erőltettem.)


Az én majmócáim. Imádlak benneteket, puszi a klassz képért!

2 megjegyzés:

  1. Fantasztikus oldalakat készítettél!

    VálaszTörlés
  2. Eszem a majmócáidat, csúcskirályság az ősztündér és a nyári bohózat is! :)

    VálaszTörlés