2010. március 8., hétfő

Házi-farsang

Gyerekeim unokatesója sajnos megbetegedett és nem tudott ott lenni az ovis farsangon. Hogy megvigasztaljuk, megígértünk neki egy itthoni farsangot, ahol mindenki beöltözik. Boti kapott kölcsön egy dínós jelmezt, és hát ezt ugyebár le kellett fotózni és olyan édes volt benne, hogy akkor már oldalt is "muszáj" volt készítenem. Kapóra jött, mert kicsit kifogytam a képekből, már jöhetne a jóidő, hogy lehessen klassz képeket csinálni a gyerekekről. A benti vakus képeket nem igazán szeretem, a régieket meg lusta vagyok előszedni.
A versikét SB-magazinban találtam Franci inspirációs naptárában, jól jött, mert nem nagyon voltam kommentelős állapotban. Sarkady Sándor: Kikiáltó

Felhasználtam:
papírok, maszat-three paper peonies, egyéb maszatok: Misty Cato Designs,varrás, szalag: KittyDesigns, korona: Noshay Design
Betűk:
M-Michelle Coleman,A-Danielle Engebretson Designs,S-Srap'n art by Chere, K-Srap'n art by Vicki Parker, A-Sarah Bryan, R-Amy Sumrall, A-Valerie Steinkoenig

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Annyira ötletes, ahogy összevariáltad a betűket. A képek pedig szenzációsak!

    VálaszTörlés