2010. január 31., vasárnap

Barna hóesés

Krisssznél az eheti kihívás a kedvenc színben pompázó oldal elkészítése volt. Én szeretem a barnát és volt ez az édes fotóm a gyerekekről, gondoltam megér egy próbát. Mondjuk nem tudom mennyire szerencsés egy hóesést barna színekkel összehozni, de én mégis belevágtam.


Felhasználtam: papír, keret, szívecske: Vinnie_Pearce-I live for, kesztyű, pöttyök: ameliescrap-funkywinter2, cédula: Karla Dudley, bagoly: jennysscrapplace-world of fun, fa: MDesigns-a day in the garden, varrás, szalag: misshoney-cherie, a többi ez-az: Collab Girls-Christmas time

Még néhány fotó, kicsit barnásra alakítva:








2 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz fotók, nekem bejön ez az árnyalat:)

    VálaszTörlés
  2. szokás szerint irtó klasszak a fotóid, és az oldalad is szuper. Imádom ezt a dalt, a gyerekekekkel mi is szoktuk énekelni.
    Ja és szuper a készlet amivel alkottál. Először azt hittem megint egy otthoni ez+az-ból készült :)

    VálaszTörlés